niedziela, 7 czerwca 2020

Niedługo kończy się wiosna

   Niestety, maj nie był pięknym miesiącem, chyba nie będzie nim też czerwiec. Jednak roślinki tym się nie przejmują i kwitną jak szalone. Może zacznę od kaliny, której białe pomponiki zawsze mnie zachwycają.


Wcześniej kwitła azalia, która już nie jest taka urodziwa, jak kilka lat wcześniej.


 Przekwitł już żylistek, wyjątkowo piękny krzaczek.


Ślicznie kwitła też tawuła.


Wśród tych białych kwiatów wyróżniał się migdałek, o pięknym bladoróżowym kolorze.


Kwitły też drzewa owocowe, których nie mamy zbyt wiele. 


Niewielka młoda grusza. Nawet nie wiem, czy będzie miała owoce, a poniżej zdjęcie jabłoni.


   Kończy się wiosna i kończy się kwitnienie krzewów. Niedługo lato obdarzy nas nową roślinnością.

 

10 komentarzy:

  1. Pięknie wszystko kwitnie/kwitło u Ciebie Aniu.:) Dziękuję za spacer po Twoim ogrodzie i slę serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, mam kilkadziesiąt zdjęć z czasów wiosny i powinnam częściej je zamieszczać.
      Serdeczności.

      Usuń
  2. Aniu, zawsze mi miło spacerować po Twojej przepięknej działeczce !
    U mnie chyba dzisiaj zaczęło się lato...jest bardzo gorąco aż trudno wytrzymać...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, u nas pogoda jest różna, często w nocy lub nad ranem pada deszcz, a potem świeci słońce.
      Na działce mamy bardzo bujną roślinność. Mąż już dwa razy kosił trawniki.
      Już sobie wyobrażam, jak u Ciebie jest pięknie.
      Serdeczności.

      Usuń
  3. Droga Anna! Zawsze z przyjemnością odwiedzam Wasz piękny ogród. Piszesz, że masz sporo zdjęć więc czekam na Twoja prezentację. Maj w tym roku nie popisał się. Zimno, śnieg, przymrozki i wiatry, które niszczyły rośliny. U mnie przed momentem padał grad a w niedalekiej odległości trąba powietrzna zerwała dachy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łucjo, tak zniszczyliśmy klimat, że nie wiadomo, jakiej pogody mamy się spodziewać.
    U nas nie było najgorzej, często w nocy czy nad ranem padał deszcz, więc w mieście i na działce mamy mnóstwo zieleni.
    Już dwa razy w tym roku widziałam tęczę.
    Wiem o tej trąbie powietrznej w Kaniowie. Całe szczęście, że ominęła Waszą miejscowość.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klik dobry:)
    Bardzo lubię kwitnące krzewy, a szczególnie podoba mi się migdałek.
    Czerwiec zaczął się burzami i tornadami, a obecnie zapowiadają bardzo wysokie temperatury. Chciałabym zawsze mieć 24 stopnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Lato stoi już w progu i puka do drzwi. Wiosna była piękna w Twoim ogrodzie, Anno:-) Żylistek skradł moje serce. Przepiękny!
    Serdeczności i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ogród. Nie jest prawdą, że tylko wiosną mamy tak pięknie, jest tyle roślin które będą cieszyć oko aż do jesieni. Warto się zorientować jakie będą najlepsze i je także zasadzić w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałem ostatnio inspiracji do urządzenia mojego balkonu i natrafiłem na https://ogrodolandia.pl/meble-na-taras. Ich oferta jest naprawdę różnorodna. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie, niezależnie od wielkości przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń