piątek, 30 marca 2018

Życzenia wielkanocne dla wszystkich internautów




12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Um...that is supposed to say Happy Easter.

      Używałem tłumacza Google. Dało mi to złe wakacje! Szczęśliwy dzień Jezus wstał.

      Czy to działa?

      Usuń
    2. Sandi, również życzę Ci wesołych świąt.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dziękuję za piękne życzenia i oby już wiosna naprawdę przyszła. Słonecznych i spokojnych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, mąż dziś pojechał na działkę i okazało się, że już zakwitły żółte krokusy, a przecież mieliśmy nieciekawą pogodę, nawet padał śnieg.
      Dużo radości w dwa dni świąt.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i wyjątkowe życzenia Aniu. Życzę Tobie i Twoim bliskim radosnych świąt, dających nadzieję.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Aniu!
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim wspaniałych Świąt Wielkanocnych.
    Mam nadzieję, że będziesz cieszył się tym dniem z rodziną i przyjaciółmi.
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za piękne świąteczno - wiosnenne życzenia !
    Aniu, Tobie i Twoim Najbliższym również składam życzenia radosnych Świąt !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, i tutaj pięknie i wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, pogodnych i zdrowych Świąt życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, aż mi wstyd, że nie dotarłam z życzeniami na czas. Miałam przed świętami, w trakcie i po mały armagedon. Zupełnie się nie udzielałam na necie. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń