niedziela, 28 czerwca 2020

Lato nas zawodzi

   Wiosna nie była ciekawa, nie to, co rok temu. Lato zaczęło się burzami i podtopieniami. U nas nie było tak źle, owszem, prawie codziennie padał deszczyk, a wczoraj nawet po lekkiej ulewie na pół godziny pojawiła się tęcza. Zdziwiło mnie to, bo nigdy tak długo nie widziałam tęczy.
   A działka? Jak zwykle. Zielona i kolorowa.













   Myślę, że Ci, którzy znają się na działkach czy ogródkach, dobrze wiedzą, co przedstawiają zdjęcia.

   Życzę wszystkim pogodnego lata, bez burz i podtopień.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sandi, dziękuję, że obejrzałaś moją działkę.

      Usuń
  2. Błękitny anioł jak zawsze zachwyca. Nasz ten jest obsypany kwiatami.
    Maj się nie zaprezentował swego piękna. Czerwiec nas obdarzył ulewnymi deszczami i burzami.
    Jaki będzie lipiec? Wierzę, że będzie taki jak przystało na lato. Piękny!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, obecna pogoda mi absolutnie nie odpowiada. Mój organizm odczuwa burze nawet na drugim krańcu Polski.
      Błękitny anioł jeszcze nie pokazał całego piękna.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. śliczne kwiaty ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klik dobry:)
    Oby więcej burz nie było. Życzę dobrego samopoczucia i tak pięknego lata, jak kwiaty na działce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj mieliśmy dwie ulewy i jedną niegroźna burzę. Po kilku godzinach spokoju zaczął znów padać deszcz.
      Dobrze, że nie mieliśmy jeszcze oberwania chmury.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Aniu, jak zawsze miło spacerować po Twojej pięknej działeczce ! Podziwiam błękitnego anioła, mój nie przetrwał łagodnej zimy...!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna działka! Kwiaty na ścianie zrobiły na mnie największe wrażenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze gdy mimo niezbyt dobrej pogody rośliny nas nie rozczarowują i pięknie rosną. A krzewy owocowe https://florexpol.eu/323-krzewy-owocowe rodzą smaczne i zdrowe owoce. Jeśli zadbamy odpowiednio o rośliny to tak będzie, przy niekorzystnych warunkach potrzebują po prostu więcej uwagi i pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Aniu, dawno u Ciebie nie byłam, ale widzę, że i Ty nie odwiedzasz Swojego bloga. Mam nadzieję, że ze zdrowiem jest dobrze. I życzę Ci abyś wróciła do nas i pokazywała swoja działeczkę.
    W Nowym Roku życzę wszystkiego dobrego ale najbardziej zdrowia bo ono jest najważniejsze. Życzę aby Nowy Rok przyniósł zmiany po naszej myśli, abyśmy nie mieli już izolacji. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Twoja działka, pozdrawiam ;) Ostatnio znalazłam ciekawy artykuł na temat cen takich działek, polecam https://szybkagotowka.pl/Finanse/jaki-koszt-dzialki-rekreacyjnej

    OdpowiedzUsuń